18 Ocak 2016 Pazartesi

John Frieda Full Repair Perfect Ends Sheer Mist - Ağırlık Yapmayan Onarıcı Sprey



Herkese merhabalar,

Uzun bir süredir deneyimlediğim bir ürün olan John Frieda Full Repair serisinden ağırlık yapmayan onarıcı spreyden bahsetmek istiyorum. İçerisinde Inca Inchi yağı içerdiği ve Amazon ormanlarında yetişien bu bitkinin Omega-3 açısından zengin olduğu yazıyor. Boyutu 75 mL, sprey şeklinde olması pratiklik açısından güzel. Yalnız çok sıvı halde olduğu için elinize sıkmaktansa saçınıza direkt sıkmak daha kolay. Ürün vaadi aslında yıpranmış ve kırılmış saç tellerine etkili bir şekilde nüfus ederek onaracağı yönünde ama ben su şeklinde olacağını tahmin etmemiştim; saç bakım serumu aldığımı düşünmüştüm. Bu yüzden de yanlış aldığımı kabul ediyorum : ) Adında “onarıcı” kelimesi geçtiği ve vaadi de onarmak olduğu için doğal olarak saçlarımı onarmasını bekledim. 

John Frieada Full Repair serisi - ağırlık yapmayan onarıcı sprey

Peki bu süreci nasıl geçirdim ?

Öncelikle saçlarımı kestirdim, tüm kırıklarımdan kurtuldum ve yeni bir seruma başlamak için tam zamanı dedim. Çok objektif bir şekilde yorumlama şansı verecekti bu bana. Ürünün işlevi kırıkları onarma ya da kırıkların oluşumunu engelleme, ikisinden hangisi olursa olsun farketmeksizin bir işe yaramıyor. Doğru olan tek şey ağırlık yapmaması. Ayrıca saçlarınızı tararken pek de kolaylık sağladığını söyleyemem çünkü su kıvamındaki yapısı saça bu etkiyi vermekten çok uzak. Saçlarımı kuruttuktan sonra biraz volüme verdiğini ve yumuşattığını söyleyebilirim ama yaklaşık 4 5 aydır kullanan biri olarak saçlarımın haline gelin bir bakalım:

  • Yeni kırıklar oluştu, her zamankinden daha fazla kırık oluştu (bunu düzenli olarak kullandığım serumları bırakıp yalnızca bu ürünü kullanmama bağlıyorum. Saçlarımı destekleyecek bir ürün olmadığı için çıtır çıtır kırıldılar).
  • Yeni kırıklar oluştuktan sonra zaten benim herhangi bir ürünün bunları onaracağına inancım yok. Nitekim bu ürünün de onarıcı herhangi bir etkisi olmadı kırıklar üzerinde.
  • Isıdan koruma olarak sadece saç kurutma makinesinin ısısında test edebilirdim. Isıdan korusaydı saçlarım yıpranmazdı.

Kısaca saçlarımı güçlendirmek şöyle dursun, normal bakımlarımı kesip bu ürünü denediğim için zayıflattı.


Son olarak şunu eklemeliyim ki ayda toplasan bir ya da iki kere saçımı ısı ile şekillendiririm (düzleştirici ya da maşa). Bu kadar ısıyla iç içe olmayan, boyasız, işlem görmemiş bir saça olumlu tek bir etkisi bile yok. Bu fiyata, yaklaşık 20-25 TL arasında fiyatı, çok daha başarılı ürünler olduğuna inanıyorum. 

Söyleyeceklerim bu kadar!


Ürünlerle ya da herhangi bir şey ile ilgili bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz. 



Blogumu ziyaret eden, yazılarımı okuyan, yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder