25 Mart 2016 Cuma

Vernel Max - Taze Gül deneyimi



VERNEL MAX 



Öncelikle uzun bir aradan sonra herkese merhabalar,

Ülkemizin içinde bulunduğu durumlar, her gün gelen acı haberler, açığa çıkan akıl almaz olaylar sebebiyle paylaşım yapmak hiç içimden gelmiyordu malesef. Ancak Vernel Max projesiyle ilgili görüşlerimi bildirmezsem, haksızlık olacağını düşündüm ve işte izlenimlerim...


Herkesin rahatça deneyebilmesi için
TRND'nin göndermiş olduğu cömert paket

TRND'nin son projesi olan Vernel Max ile ilgili görüşlerimi en içten şekilde sizinle paylaşmak istiyorum.

TRND tarafından gönderilen paket çok güzel düşünülmüş ve oldukça cömertti. Gelen ürünlerden hemen hemen hepsini arkadaşlarımla, tanıdıklarımla, tanımadıklarımla paylaştım. Ürünün elimden geldiğince çok kişi tarafından denenmesini istedim. Genel olarak herkesin memnun kaldığını düşünüyorum. Benim görüşlerime gelirsek, ilk önceliğim koku! Harika bir kokusu var, dedikleri gibi tam bir taze gül... Buram buram bahar kokuyor. Kokusu güzel fakat birkaç saat içinde kaybolacaksa çok anlamsız benim için. Bu noktada da Vernel'in yeni ferahlık incileri adını verdikleri formülü devreye giriyor. Çamaşırlarınız gerçekten çok uzun bir süre bu kokuya sahip oluyor. Öyle ki uzun saatler sonra bile bu ürünle yıkanmış çamaşırları giyen arkadaşıma sarıldığımda kokuyu buram buram aldım. Yalnız ürünün tanıtımında yer alan 8 hafta kalıcı koku hadisesi konusunda emin değilim. O kadar uzun zaman bekletme fırsatım olmadı çamaşırlarımı ama birkaç hafta sonra da ilk günkü yoğunluğuna oranla azalmış olsa da kokusunu almak mümkündü. Ütüleme kolaylığına gelirsek,annemin düşüncesini etkilememek için herhangi bir açıklama yapmadım ve denemesini istedim. Ama malesef ütülüme konusunda olumlu ya da olumsuz bir geri bildirim gelmedi. Sanıyorum herhangi bir değişiklik gözlemlemedi.

Proje kitapçığından bir test (Ferahlık incilerini testi): Vernel Max ile yıkadığın ve kuruttuğun bir havluyu alıp kokla. Sonrasında havluyu iki yanından tutup birbirine sürt ve tekrar kokla. Bu sefer havlundan daha yoğun bir koku alacaksın çünkü sürtünmeyle birlikte ferahlık incilerini aktive ettin. Bu testi uzun süre dolabında beklemiş diğer çamaşırlarınla da yapabilirsin.

Ürün çok bereketli, konsantre olduğu için çok az bir miktar ürün yeterli oluyor. Aşağıdaki resmi ürünün proje kitapçığından aldım, buradan sizler de ne kadar kullanmanız gerektiğine bakabilirsiniz. Ürünün fiyatı ise gerçekten ekonomik. Firmanın verdiği bilgilere göre 720 ml'si 5,90 TL. 


Çamaşır miktarlarına göre önerilen Vernel Max konsantre dozları

Proje kitapçığında yer alan en sevdiğim bölümlerden biri, "koku hakkında bilmediklerimiz" bölümüydü. Bu kısmı da sizlerle paylaşmak istiyorum.

1. Koku alma hücrelerimiz her 28 günde bir kendilerini tamamen yeniler. Yani her ay kelimenin tam anlamıyla yeni bir burnumuz oluyor.

2. Koku alma duyusu zamanla sıkılır. Tam da bu yüzden bir fırına girdiğimizde burnumuza gelen mis gibi ekmek kokusunu bir kaç dakika sonra artık hiç almayız.

3. Kadınların koku alma duyusu erkeklere göre daha güçlüdür.

4. İnsanlarda yaklaşık 5-6 milyon koku reseptörü vardır. Kulağa çok geliyor değil mi? Tavşanlarda 100, köpeklerde 220 milyon koku reseptörü olduğunu duyunca aslında çok da olmadığını anlıyoruz.

5. Aynı parfümlerin başka insanlarda farklı farklı koktuğunu hiç farkettin mi? Parfüm uzmanları bunun vücüt kimyamızın bazı kokuları öne çıkarmasından kaynaklandığını söylüyor. Yani hangi parfümü kullanırsan kullan, senin kokun her zaman sana özel olacaktır.



Vernel Max


Kısacası, benim çok memnun kaldığım bir ürün oldu sizin de ürünü denemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. 

Çocukluğumdan kalma şarkısıyla yazımı sonlandırıyorum...

 Vernelleyin yumuşacık olsun, Vernelleyin mis gibi koksun!

:)

Herkese sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder