28 Ekim 2015 Çarşamba

Nvey Eco Organik Allık - Dawn

Herkese merhabalar,

Organik ve doğal içerikli kozmetik ürünleri kullanmaya çalıştığımı pek çoğunuz biliyorsunuzdur. Bu konuda en başarılı bulduğum markalardan biri Nvey Eco. Marka hakkında kısaca bilgi vermek gerekirse 2005 yılından beri organik kozmetik ürünleri üretiyorlar ve hayvanlar üzerinde test yapmayan “cruelty free” bu firmanın sloganı da “green is the new black”. “The new black” yeni moda anlamına gelen bir tabir ve yurtdışında çok sık kullanılıyor. Firmanın sloganı yeşilin, çevre dostu, organik, vegan, cruelty free ürünlerin yeni modamız olduğu anlamına geliyor. Ürünler talc, gmo, paraben, sls, propylene glycol, mineral ya da petroleum oil ve nano parçacıklar içermiyorlar. Böylece bu tehlikeli ve zehirleme potansiyeli olan içeriklerden muaf, tertemiz içerikler sunuyorlar. Daha fazla bilgi için linke tıklayabilir ve markanın kendi sayfasını inceleyebilirsiniz; Nvey Eco

En sevdiğim ürünlerden biri bu markanın allığı. Bildiğim kadarıyla Ankara’da tek bir eczanede satılıyor, ben de dermatalogumun sayesinde ulaştım. Merak edenlere eczane bilgilerini verebilirim, gidip ürünlerle haşır neşir olabilirler :) Bu noktadaki tek uyarım, eczanedeki görevli kişinin çok biliyor görünümünde olup aslında hiçbir şey bilmediği, ürünü bile tanımadığı gerçeğine dikkat etmeniz olacak. Eğer kendisini dinlemiş olsaydım ürünü satın almazdım. Mesela doğal bir ürün olduğu için kalıcılığının çok fazla olmadığını ve ayrıca yenilebilir olduğunu söyledi. Söylediğinin aksine kalıcılığına 10 üzerinden 10 verebileceğim bir ürün. Bir de kadar doğal olursa olsun kusura bakmasın ama bir kozmetik ürününü yemeyeceğim :) Ayrıca ısrarla organik ürün satın almak isteseniz de mineral makyaja yöneltmeye çalışıyor. Elbette ki mineral makyaj ürünleri de gayet başarılı ve güzel bir seçenek ama eğer ihtiyacınız oysa. Ayrıca kendisi pembe allık istediğimi söylediğim için ısrarla ürünün pembe olduğuna inandırmaya çalıştı ama ürün pembe değil arkadaşlar. Evet rengi çok güzel ama pembe değil. Neyse bu kısmı da geçiyorum ve almaya karar verip, kutunun içini görmek istediğimde ürünün üzerinin beyazlaşmış olduğunu gördüm. Bir başka eksi de buradan geliyor, bu konudaki açıklaması şöyle oldu; doğal, organik ürünlerde beklemeye bağlı üzerinde renk solmaları, beyazlaşmalar vs. yaşanacağını söyledi. Yine kendisine inansaydım almazdım ürünü. Ürünü değiştirmesini başka bir kutu almak istediğimi söyledim. Yeni kutuda bu sorun yoktu ve satın aldım. Ürünü yaklaşık 4,5 aydır kullanıyorum. Gayet objektif bir şekilde yorumlayabilirim. 

· Kalıcılık konusunda çok başarılı. Sabah 8de yapılmış bir makyajda akşam 8e kadar dayanıyor diyebilirim. Tabiki herkese göre farklılık göstermesini normal olarak değerlendiririm ama benim kuru karma cildimdeki etkisi bu. Doğal ve organik bir üründen böyle bir performansı ben de beklemiyordum itiraf etmeliyim. 

· Rengi çok tatlı bir şeftali olarak tanımlanabilir. Swatchlarından siz karar verin :) Bir de swatchlara The Balm Hot Mama'yı da ekledim. Görüntü olarak çok benzeseler de Hot Mama pembemsi iken, Nvey Eco daha şeftali. Ama yapıları çok benzer. 

· Ambalajı şık ve sade. Hep çantamda taşımama rağmen başına hiçbir iş gelmedi (kırılma vs. gibi). Aynası geniş ve kullanışlı. 

· Kokusu yok, tozutma problemi yaşamadım. Elimle de uyguladım, açılı allık (aslında kontur fırçaları) fırçasıyla da normal fırçayla da; diyebilirim ki hepsinde başarılı sonuç verdi. 

· Pigmentasyonu gayet başarılı, rengini direkt olarak veriyor. 

· Herhangi bir sivilcelenme problemi yaşamadım. 

· Ürünün sıkıntısı değil ama markanın sıkıntısına gelecek olursak renk seçeneği maalesef çok az. Bu doğal içerikli ürünlerde sıkça karşılaştığımız bir durum maalesef. 

· Fiyatı ilk bakışta pahalı gibi gelebilir. Sanırım 70 ya da 80 liraydı ama sonuna kadar hakediyor ve 4,5 aydır neredeyse her gün kullanmama rağmen hala çoğu duruyor. Tazeleme ihtiyacı olmaması da kullanım miktarını azaltıyor. 

· İçerisinde simler yok ama aynı hot mama gibi ışıltılı bir görünüşü var.

· Ürünü en çok Flormar'ın Supermatte serisinden çikolata kahvesi rengindeki 210 numaralı rujla yakıştırıyorum, görmeniz açısından ikisini yan yana swatchladım.

· Merak edenler ürünün içeriğini aşağıdaki fotodan inceleyebilirler.

· Tekrar alır mıyım ? 100%. 

Nvey Eco - Dawn rengi (956 numara)

Mükemmel Uyum; Nvey Eco Dawn allık ve Flormar Supermatte 210 ruj

Nvey Eco - Dawn ve The Balm Hot Mama

Nvey Eco - Dawn içerik

Nvey Eco - Powder Blush


Ürünlerle ya da herhangi bir şey ile ilgili bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz. Blogumu ziyaret eden, yazılarımı okuyan, yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder