22 Kasım 2015 Pazar

GOSH Much More Moist Şampuan


Merhabalar, 

Sizlere hayal kırıklığı bir üründen bahsetmek istiyorum. Hani bir sürü lansmanı yapıldı Danimarka’nın güzellik sırrı Gosh’un saç bakım ürünleri Türkiye’ye geliyor diye, hatırladınız mı ? 

Gosh Much More Moist Şampuan


Açıkçası şampuanını Türkiye’de raflarda göremedim ama Danimarka’ya gittiğimde büyük bir hevesle almıştım. Saçlarım uzun ve özellikle uçları kuru olduğu için genelde bakım yapan, nem veren ürünleri tercih ediyorum. Gosh’un turuncu renkli kuru saçlar için olan “much more moist” şampuanını da nem endişesiyle aldım. Kendisini hiç sevemesem de objektif yorumlayabilmek adına yeterli bir süre kullandım. Öncelikle normalde zaten temiz içerikli ürünler tercih ettiğimi belirtmeliyim şampuan konusunda. Bu temiz içerikli yani sls, paraben, silikon içermeyen gruptaki şampuanların ortak özelliği alışık olduğumuz yumuşaklığı sağlamamaları ve alışkın olduğumuz şampuanlardan daha az köpürmeleri. Benim gözlemim bu şekilde. Gosh temiz içerikli bir ürün olmamasına rağmen, yumuşaklık konusunda çok kötü bir ürün. Hiç işlem uygulanmamış, sadece uzunluğundan ötürü uçları kuru olan saçlarımı keçe gibi yaptı, varın siz düşünün işlem görmüş bir saça neler yapar. 

Gosh Much More Moist Şampuan - İçerik

Keçe olmuş saçımı açmak için epeyce uğraştıktan ve kuruttuktan sonraki etkilerine gelecek olursak, saçlarımı kullandığım diğer organik şampuanlara göre daha dolgun ama kullanmayı sevdiğim turuncu elidor şampuanıma göre daha az dolgun gösterdi. Saçlarımda az biraz nem hissettim mi sorusuna gerçekten şüpheyle yaklaşıyorum çünkü saçımı açabilmek için çok fazla yağ vs. kullanmak zorunda kalıyorum. Etkisini görmek için herhangi bir ürün kullanmadan kuruttuğum zaman ise saçlarımın tararken yıpranmasına neden oluyor ve bunun dışında saçları ağırlaştırdığını düşünüyorum ki en katlanamadığım şeylerden bir tanesi. 

Bir daha kendisini nerede görsem kaçarım.

Ama rengi çok güzel evet, yanarlı dönerli bir buz mavisi :)

Siyah bir plaka üzerinde şampuanın rengi

Ürünle ya da herhangi bir şey ile ilgili bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz. 


Blogumu ziyaret eden, yazılarımı okuyan, yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder