4 Kasım 2015 Çarşamba

ProNail Smart Express Manikür Seti


Herkese merhabalar,

Bugünkü yazım tek kullanımlık evde manikür setleriyle alakalı. Aslında bu işlere pek zaman ayırmayan benim gibilere çok uygun bir paket olduğunu düşünüyorum. Paketin içindekilere bakacak olursak:

2 el için birer adet içi özel kremli tek kullanımlık eldiven

1 adet tek kullanımlık havlu

1 adet portakal çubuğu (tırnak etlerini ittirmek için)

Uygulanışına gelirsek, ben önce tırnaklarımı kesip, gerekli gördüğüm kısımları törpüledim. Daha sonra tek kullanımlık kremli eldivenleri ellerime geçirdim ve sıcak olması için paketten çıkan tek kullanımlık havluya sardım. Sıcak sayesinde hem keratinli kremin daha etkili olacağını hem de ellerimin daha güzel yumuşayacağını düşündüm. Hem de sıcağı çok seviyorum tamam kabul :) 

Smart Express Manicure set - Pro Nail keratinli manikür mucizesi

Sonrasında paketin arkasında, eldivenin uçlarını keserek (eldiven hala elinizdeyken ve parmak uçlarınız dışarıda kalmışken) portakal çubuğuyla tırnak etlerini ittirmek gerektiği ve ölü deriyi et pensi ile almak gerektiği yazıyor. Ben tabiki bu kadar uğraşmadım :) hop diye eldiveni çıkardım ve içerisinde kalan kremi ellerime, kollarıma yedirdim. Portakal çubuğuyla tırnak etlerimi ittirdim.

Portakal çubuğuyla müdahale :)

Krem emildikten sonra ise ojemi sürdüm. Paketin arkasında tırnak üzerinde kalan keratini losyon ile temizleyin ve ojenizi sürün yazıyordu ama ben bu işlemi de anlattığım gibi birazcık kendime göre yaptım.

Vee sonuç.. Ojelerim Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear - 330 Grey Area

Gelelim artılara ve eksilere,

- Bol bol paraben içeriyor, içeriği görmek isteyenler aşağıdaki fotoğraftan inceleyebilirler

Ürün içeriği
+ Vakitsizlikten yakınan ellere ekstra bir çaba sarf etmeden bakım yapıyor

+ Verdiği yumuşaklık hissi ve nemlendirmesi gayet güzeldi; ellerine hiçbir krem çare olmayan annem bile nemlendirmesini çok başarılı buldu

+ Pratik ve hijyenik


Tabiki kısa vadede nasıl bakım yaptığını kestirmek, etkilerini görmek çok zor. Ürün tırnak eti sertleşmelerini, şeytan tırnağı oluşumlarını, tırnak kırılmalarını ve soyulmalarını engellemeyi vadediyor. İçeriğinde E vitamini ve keratin var ama tek kullanımda gözle görülür bir fark yaratacaklarını düşünmüyorum. Hayatımda hiç manikür ya da pedikür yaptırmadım. Hijyenik açıdan kafamda hep soru işaretleri oluşuyor. Şanslıyım ki tırnaklarım kendiliğinden manikürlü gibi, hep iltifat alıyorum bu konuda. Bu yüzden bana uygun bir ürün açıkçası. Ürünü tekrar alıp keyif amaçlı kullanabilirim, süreç hoşuma gitti. Şu anda meraktan başka bir markanınkini aldım bile hatta. Tek kullanımlık paket vanilyaclub sitesinde 8,90 TL. Bana satın almış olduğum vanilya kutumdan çıkmıştı.

Ürünlerle ya da herhangi bir şey ile ilgili bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz. 

Blogumu ziyaret eden, yazılarımı okuyan, yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder